2010/9/24 Giorgos Logiotatidis <sea...@sealabs.net>:

> Σωστή η παρατήρηση αλλά το σκεπτικό μου είναι ότι το forum το
> παρακολουθούν περισσότερα άτομα. Όπως και να έχει σκοπός είναι να βρεθεί
> κάποιος με όρεξη να πάρει την θέση!

Κοιτώντας το αρχείο της λίστας ubuntu-gr, το πρώτο γράμμα στη λίστα ήταν
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/2005-August/000000.html
Στα πέντε χρόνια που ήσουν η επαφή LoCo για το Ubuntu-gr η κοινότητα
κατάφερε να μεγαλώσει και να γίνει από τις μεγαλύτερες ομάδες στον
ελληνικό χώρο.

Ευχαριστούμε Γιώργο για το έργο σου!

Σίμος