Αγαπητοί φίλοι,

Φαίνεται ότι η ανεύρεση λύσης στο πρόβλημα που προέκυψε όσον αφορά την
αναπαραγωγή video και τον ήχο στον υπολογιστή μου είναι αρκετά μπλεγμένη.
Πλήρης αναφορά περιλαμβάνεται στο προηγούμενο μου μήνυμα με τίτλο: «Πρόβλημα
ήχου και video;».

Δεδομένου ότι το πρόβλημα προέκυψε κατά τη διάρκεια που έδειχνα σε ένα φίλο το
περιβάλλον και τις δυνατότητες του ubuntu, όπως πόσο διαφορετικά γίνεται η
εγκατάσταση και απεγκατάσταση των προγραμμάτων σε σχέση με τα Windows, σκέφτηκα
ότι προκάλεσα κάποια ασυμβατότητα στο σύστημα μου. Και αυτό γιατί έκανα
εγκατάσταση κάποιων προγραμμάτων και απεγκατάσταση είτε μέσα από το κέντρο
λογισμικού είτε μέσα από το πρόγραμμα διαχείρησης πακέτων synaptic.

Άρα, αν μπορούσα να κάνω «system restore» σε ημερομηνία παλιότερη της χθεσινής
το πρόβλημα μου θα λυνόταν. Μια αναζήτηση που έκανα μου έδειξε ότι κάτι
παρόμοιο με το «system restore» στο ubuntu δεν υπάρχει.

Η επόμενη κίνηση είναι να βρω το ιστορικό των εγκαταστάσεων και απεγκαταστάσεων
που έκανα έτσι που να κάνω τις «ανάποδες» κινήσεις για να άρω το πρόβλημα.
Ανακάλυψα ότι από διαχειριστή πακέτων synaptic υπάρχει το ιστορικό:
Αρχείο->Ιστορικό. Αυτό όμως πρέπει να μου δίνει το ιστορικό των κινήσεων που
έγιναν στο synaptic. Αντίστοιχο ιστορικό από το κέντρο λογισμικού δεν βρήκα.

Υπάρχει τρόπος να βρω ποια προγράμματα εγκαταστάθηκαν και απεγκαταστάθηκαν στη
χθεσινή μέρα;

Ευχαριστώ για τη βοήθεια σας.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου