2010/9/28 Michael Kotsarinis <mk73...@gmail.com>:
> Σίμο, επί τη ευκαιρία,
> μετά τους "αρχάριους" έχω κάνει αίτηση για την "κανονική" ομάδα μεταφραστών.
> Χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο ή θα το δεις όταν βρεις χρόνο;

Έχεις υπογράψει το Code of Conduct και έχεις κάνει μια σειρά από μεταφράσεις
στο https://translations.launchpad.net/~mk73628
και http://l10n.gnome.org/teams/el

Έκανα την έγκριση και τώρα είσαι στην ομάδα ubuntu-l10n-el!

Στο https://translations.launchpad.net/~mk73628
παρατηρώ ότι μετέφρασες τα gnome-terminal, vte, evince,
που μεταφράζονται στο GNOME.
Είναι σημαντικό οι μεταφράσεις αυτές να γίνονται upstream στο GNOME.
Νομίζω ότι έχει κλείσει η προθεσμία για Ubuntu 10.10 και μεταφράσεις, οπότε
δεν χρειάζεται να μπουν διορθώσεις τελευταίας στιγμής στο GNOME αλλά
και στο Launchpad.

Σίμος