> Date: Fri, 8 Oct 2010 09:16:49 +0300
> From: m.zindi...@dmajor.org
> To: ubuntu-gr@lists.ubuntu.com
> Subject: Re: mount σε nfs
>
> Κάτι τέτοιο δηλαδή:
>
> if ping -c 1 192.168.2.1 &> /dev/null ; then
> echo "put mount code here"
> fi
>
> Το &> /dev/null απλά «τρώει» το output, δηλαδή δε θα γραφτεί τίποτα στο
> τερματικό. Εδώ χρησιμοποίησα το απλό ping, γιατί δίνω μόνο μία IP,
> μπορείς να χρησιμοποιήσεις το fping για να:
> 1. δώσεις πολλαπλές IP χωρισμένες με κενό, π.χ:
> fping 192.168.2.1 192.168.2.2
> [...]

Καλημέρα σε όλους.

Το ίδιο μπορεί να γίνει ελέγχοντας το exit code της προηγούμενης εντολής μέσω
της variable $?

Δηλαδή πριν από κάθε mount να γίνεται ένα ping (δε χρειάζεται να είναι παραπάνω
από 1)

και αν αυτό είναι επιτυχές (δηλαδή το $? ισούται με 0) να κάνεις το mount.

Ευχαριστώ,

Κώστας Μυλωνάς