Στις 25 Οκτωβρίου 2010 11:05 μ.μ., ο χρήστης info <infostd...@gmail.com>έγραψε:

> Γιατί δουλεύω ένα πρόγραμμα στην δουλειά που τρέχει μόνο σε xp :-)
> Δεν με ενδιαφέρει η αναβάθμιση

> να
> εγκατάσταση

> https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/attachments/20101025/d7c7f334/attachment.htm

Μολις τελειώσεις με τις εγκαταστασεις των windows μπες ubuntu και γραψε στο
τερματικο:
*sudo update-grub*

Με αυτή την εντολή θα γίνει αναζήτηση σε όλους τους δίσκους για νέα (και
παλιά) λειτουργικά συστήματα και θα ανανεώσει τη λίστα του boot menu. Και
αυτό ηταν!

Πρόσεξε μόνο τα windows να μην γράψουν τον boot loader τους στο δίσκο του
ubuntu γιατί δεν θα μπαίνει μετά. Αυτό λογικά θα το πετύχεις με τον θέσεις
στο bios ως πρώτη συσκευή τον συγκεκριμένο δίσκο και όχι αυτόν που είναι ήδη
το ubuntu. Ακόμα και αν γίει το λάθος όμως στείλε πάλι εδώ και θα σου πούμε
τι να κάνεις.. Δεν είναι τπτ απλώς λίγες παραπάνω εντολές.

Μανώλης