Στις 10 Νοεμβρίου 2010 11:41 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε:

> 1%

> http://www.google.com/publicdata?ds=wb-wdi&met=it_net_user&idim=country:GRC

> μοναδική
> >

> Η γενικότερη χρήση του ελ/λακ δείχνει μια διαφορετική εικόνα.
> 1. Η εταιρία Weta Digital (3D animation για Avatar, κτλ) έχει 6
> υπερυπολογιστές στο Top500,
> http://www.top500.org/site/systems/2343
> και χρησιμοποιεί Ubuntu Server,
>
> http://blog.dustinkirkland.com/2010/01/39000-core-ubuntu-cluster-renders.html
> Η υποστήριξη γίνεται in-house με αποτέλεσμα να μη βγάζει χρήματα η
> Canonical.
> [...]

Ίσως η συντομογραφίες μου είναι δυσνόητες:
Η συνεισφορά της διανομής UBUNTU σε Λ/Σ Desktop είναι δεδομένη. Μια
ευρωπαϊκή αλά Linux Mint προσέγγιση σίγουρα ακόμη απλούστερη. Ναι, προτιμώ
Ubuntu Server LTS για τους διακομιστές παραγωγής που στήνω, συντηρώ και
παρακολουθώ. Απέρριψα τις αντίστοιχες λύσεις της RedHat ή SuSe, πιστός στο
μοντέλο debian και των παραγώγων του. Προκρίνω δηλαδή την αντίληψη της
Canonical ->Ubuntu ως λύση στις επαγγελματικές ανάγκες μου και προσφέρω -
επιστρέφω με τον τρόπο μου την αγαθοεργία.

Σχετικά με το android μην μπερδευόμαστε, πρόκειται για τιτανομαχία
εταιρειών. Προσωπικά δεν χρειάζομαι περισσότερες από 20-30 εφαρμογές και οι
περισσότερες εξ' αυτών είναι FLOSS (π.χ. wardrive). Έχω μια συσκευή για
συγκεκριμένες ανάγκες, τη χρειάζομαι καθημερινά και δεν με παίρνει να
πειραματιστώ μαζί της, προς το παρόν. Τα συμπιεσμένα αρχεία .apk ανοίγουν με
ένα κατάλληλο IDE.

Άξιο λόγου θεωρώ τη δυναμική σύγκλιση mobile internet - social networking
και τη διασφάλιση της ελευθερίας στο μέγιστο επιτρεπτό βαθμό. Θα προτιμούσα
επίσης την προσέγγιση Stallman, αλλά σε έναν ιδανικό (άλλο) κόσμο.

Άλλωστε δεν έχει σημασία ποιος θα κερδίσει ή χάσει, αλλά πώς θα διαμορφωθεί
αυτή η εξέλιξη για τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη. Θεωρία της
πολυπλοκότητας.