2010/11/12 Atasa Rossios <atasa.ross...@gmail.com>:
> [...]
> Αυτό που μου άρεσε ήταν ότι μπορεί να παίξει audiobooks όπως πρέπει κατα τα
> άλλα δεν κάνει και παραπάνω.
> Βέβαια δεν δοκίμασα να κάνω sync το ipod και ουτε προκειται φυσικά, είναι
> πολύ δουλειά να κάτσω να ξαναπεράσω όλη τη μουσική.
> Απλά audacious με gtk interface πολυ απλός και ακούραστος παίκτης ή ας
> παρουν καποιον παίκτη απο όλους αφτούς που είναι ΕΛΛΑΚ όπως λέτε.
> Πρέπει να τα έχουνε πάρει στο κρανίο με το Gnome στην canonical εδώ και
> κάποιους μήνες ...
> Όχι Mono είπαμε.... θα μας πάει όλους στα δικαστήρια η microsoft

Θα είναι εφικτό για κάποιον που θέλει να αντικαταστήσει το Banshee με
κάτι άλλο, να το κάνει.
Πιστεύω ότι θα υπάρξουν οδηγίες προς αυτήν την κατεύθυνση.

Ως κοινότητα Ubuntu-gr και ελληνικό μεταφραστικό έργο GNOME προσπαθούμε
η εφαρμογή να είναι έτοιμη για τους ελληνόφωνους χρήστες.

Τα μηνύματα του γραφικού περιβάλλοντος του Banshee έχουν μεταφραστεί,
http://l10n.gnome.org/vertimus/banshee/master/po/el
από τους
1. Εμμανουήλ Καπερνάρος
2. Μιχάλης Κοτσαρίνης
3. Βασίλης Κοντογιάννης
4. Χάρης Κουζινόπουλος

Τα μηνύματα της τεκμηρίωσης του Banshee έχουν μεταφραστεί,
http://l10n.gnome.org/vertimus/banshee/master/help/el
από το Μιχάλη Κοτσαρίνη.