On Thu, 2010-11-25 at 17:03 +0200, Emmanouil Batsis (Manos) wrote:

> Μπορεί κανείς να βρει αναρίθμητα online, είτε για φυσικά είτε για νομικά
> πρόσωπα. Μερικά παραδείγματα: τα Apache Contributor Licenses  [1], αυτό
> του Plone [2], της Zimbra [3], του Fedorea [4] κ.ο.κ.
>
> [1] http://www.apache.org/licenses/
> [2] http://plone.org/foundation/contributors-agreement/agreement.pdf/view
> [3] http://www.zimbra.com/community/contributions_faq.html
> [4] http://fedoraproject.org/wiki/Legal/Licenses/CLA
> Manos Batsis, Chief Technologist

Ευχαριστώ για τα links και τις απαντήσεις όλων. Δεν μπορώ να πω ότι έχω
καταλήξει κάπου ξεκάθαρα, αφού και νομικά έχει μία λογική να υπάρχει μία
οντότητα που να έχει όλα τα copyright για να μπορεί να κάνει τις
κατάλληλες κινήσεις αλλά αυτό δύναται να δημιουργήσει προβλήματα.

Στο παρελθόν θυμάμαι περιπτώσεις που το relicensing κώδικα γινόταν προς
την καλή κατεύθυνση (π.χ. η Sun ήθελα να δώσει κάτι με (καλύτερη) άδεια
ΕΛ/ΛΑΚ) αλλά θυμάμαι ότι ακριβώς επειδή δεν είχε όλα τα copyright η
διαδικασία κόντεψε να ναυαγήσει. Το ίδιο σενάριο μπορεί να συμβεί και
στο μέλλον με το stormORM που μπορεί να βγει η LGPL v4.3452 και η
Canonical θέλει να το ακολουθήσει αλλά θα πρέπει να με βρει μέσα στο
κατακαλόκαιρο στο ελληνικό νησί να τις πω ναι συμφωνώ να κάνουμε
relicense τις 10 γραμμές κώδικα που έχω βάλει.

Φυσικά όμως σε αυτό το φανταστικό οικονομικό σύστημα μπορεί κάποια ωραία
μέρα η Canonical να αγοραστεί από την Oracle που δεν πολυγουστάρει το
ΕΛΛΑΚ και μετα να έχουμε άλλα.

Με αυτές τις σκέψεις και δεδομένου του μικρού όγκου contribution στο
stormORM μπαίνω στην διαδικασία να υπογράψω το agreement με κάθε
επιφύλαξη για το μέλλον.

τις καλημέρες μου σε όλους,
-γ