Αγαπητοί φίλοι,

Μετά από κατά λάθος διαγραφή των Windows Vista, επανεγκατέστησα το λειτουργικό
των Windows, διόρθωσα το boot loader και επανέφερα τα αρχεία μου από
προηγούμενο backup (από τον Ιούνιο 2010). Πριν τη διαγραφή των Windows
διατηρούσα την pop3 αλληλογραφία μου τόσο στο Evolution όσο και στο Outlook
proffesional 2003. Και αυτό για να μπορώ να την επαναφέρω σε περίπτωση λάθους,
όπως έγινε πριν μερικές μέρες.

Τώρα προσπαθώ να μεταφέρω αντίγραφο της αλληλογραφίας μου από το Evolution στο
Outlook χωρίς αποτέλεσμα. Όση βοήθεια βρήκα, στην αναζήτηση που έκανα, αφορούσε
την ανάποδη διεργασία, δηλαδή Outlook->Evolution. Ο λόγος που προσπαθώ να το
κάνω είναι για λόγους ασφαλείας, να μην χαθεί η αλληλογραφία μου από κάποιο
λάθος.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου