Manolis Christodoulou wrote:

> Στο Maverick (10.10) 64bit δεν κάνει automount τα dvd. Στον desktop
> υπολογιστή μου έχω 2 dvd+/- rw drivers τα οποία αναγνωρίζουν μόνο cd
> δίσκους, και τους κάνουν automount. Οι dvd δίσκοι δεν αναγνωρίζονται και
> μέχρι τώρα δεν μπόρεσα ούτε manual mount να κάνω.
>
> Έχω ένα laptop με την ίδια ακριβώς έκδοση του λειτουργικού που δεν έχει
> αυτό το πρόβλημα. Τα /etc/fstab στα 2 μηχανήματα είναι ακριβώς τα ίδια
> (καμμιά αναφορά σε cd/dvd). Επίσης στο desktop (το προβληματικό)
> δίνοντας sudo lshw αναγνωρίζονται και τα 2 dvd drivers.
>
> Έχετε καμμιά ιδέα για το πως μπορώ να διορθώσω το πρόβλημα;

Ακούγεται απλοϊκό αλλά μήπως θέλουν καθάρισμα; Επι μήνες το DVD στον φορητό
μου ήταν επιλεκτικό (άλλα διάβαζε, άλλα καθόλου, άλλα τα έβλεπε ως κενά,
κ.λπ.).

Κάποια στιγμή μια αναζήτηση στο διαδίκτυο με έπεισε να τα καθαρίσω και... ως
δια μαγείας διαβάζει πλέον τα πάντα! Τόσους μήνες νόμιζα ότι...

Νίκος