Αγαπητοί φίλοι,

Προσπαθώ να μεταφέρω αντίγραφο της αλληλογραφίας μου που έχω στο Evolution στο
Outlook 2003. Δεδομένου ότι δεν βρήκα τρόπο να κάνω εξαγωγή της αλληλογραφίας
μου από το Evolution για να την εισάγω στο Outlook 2003, αποφάσισα τελικά να
την ανεβάσω σε ένα λογαριασμό gmail, που μόλις δημιούργησα, για να την κατεβάσω
τελικά στο Outlook 2003 (με στεναχωρεί βέβαια που θα κάνω τη διαδρομή μέσω
διαδικτύου, αλλά δεν βρίσκω άλλο τρόπο).

Δυστυχώς δεν μπορώ να ρυθμίσω τόσο το gmail όσο και το Evolution, ώστε να
«συνεργαστούν» και να ανεβάσω την αλληλογραφία μου.

Αν το έχει επιχειρήσει κάποιος μέχρι τώρα, θα χαρώ πολύ να με βοηθήσει.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου