On 04/12/2010 01:02 μμ, Αντώνης Αντωνούλας wrote:
> Μετά την εγκατάσταση του jdownloader παρατήρησα ότι αποκρίνεται πολύ
> αργά όταν χρησιμοποιείται όπως είναι οι εξ' ορισμού ρυθμίσεις του βάση
> του σεναρίου φλοιού που καλείται όταν κάνω κλικ στην συντόμευση που έχει
> δημιουργηθεί στο μενού Εφαρμογές/διαδίκτυο (εγκατέστησα το πακέτο για
> ubuntu 10.04 που βρήκα στο σχετικό αποθετήριο). Παρατήρησα επίσης ότι
> όταν ανοίγω το JDownloader.jar δηλ. το πρόγραμμα με δεξιό κλικ/άνοιγμα
> με Sun Java 6 Runtime δεν εμφανίζεται απολύτως κανένα πρόβλημα. Συνεπώς
> αυτό που φταίει είναι ότι το πρόγραμμα με τις εξ' ορισμού ρυθμίσεις του
> [...]

Ωραία ερώτηση, επειδή μου πήρε πάνω από μιάμιση ώρα για να βρω την
απάντηση :)

Υπάρχει η -καθόλου τεκμηριωμένη- επιλογή -XXaltjvm=<java-jre> για την
εντολή java, με την οποία ορίζεις το Runtime Environment που προτιμάς
για τη συγκεκριμένη εκτέλεση. Δηλαδή στη δική σου περίπτωση θα ήθελες να
εκτελείται κάτι σαν:

java -jar ~/.jdownloader/Jdownloader.jar -XXaltjvm=java-6-sun

Μπορείς να δεις τα ακριβή ονόματα των εναλλακτικών JRE που έχεις
εγκατεστημένα με:

sudo update-java-alternatives -l

Σε μένα δίνει το αποτέλεσμα:

java-6-openjdk 1061 /usr/lib/jvm/java-6-openjdk
java-6-sun 63 /usr/lib/jvm/java-6-sun

Επομένως, στο αρχείο /usr/bin/jdownloader, βρες τη γραμμή:

exec java ${JAVA_OPTIONS} -jar JDownloader.jar $*

και άλλαξέ την σε:

exec java ${JAVA_OPTIONS} -jar JDownloader.jar -XXaltjvm=java-6-sun $*

Αυτά!

--
Marios Zindilis