On 12/06/2010 10:56 PM, Κώστας wrote:
> Έχω αγοράσει ένα  My Book WorldEdition NAS-DISK αλλά δεν έχω καταφέρει
> να το δει το UBUNTU (δοκίμασα και με 10,04 και με 10,10). Δεν
> εμφανίζεται τίποτε ούτε στον υπολογιστή ούτε στο δίκτυο. Η συγκεκριμένη
> συσκευή δεν έχει υποστήριξη για LINUX και στο site της Western Digital
> δεν βρήκα κάποια βοήθεια. Έχει κάποιος συνλιστής τη συγκεκριμένη συσκευή
> για να με βοηθήσει;

Έχω τραβήξει πολλά με ένα τέτοιο. Πρέπει να μπεις στον router σου να
δεις τι IP έχει πάρει από DHCP και να βάλεις το IP στον browser για να
αποκτήσεις πρόσβαση στο admin του (online μπορείς να βρεις τα default
username/password για την έκδοση του drive που έχεις).

Ελπίζω να μην χρειαστεί να κάνεις ποτέ reset, δεν δουλεύει με τη καμία!
--
Manos Batsis, Chief Technologist
          __    _

19, Kalvou Street,