Πολλοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί ΠΕ-19 & ΠΕ-20, έχουμε εμπλακεί στη
διαδικασία παραλαβής των Διαδραστικών Συστημάτων στα Γυμνάσια, είτε ως
σύμβουλοι των Σχολικών Επιτροπών, είτε/και ως πρόεδροι των επιτροπών
οριστικής παραλαβής.

Από δική μου εμπειρία στην όλη διαδικασία, σας ενημερώνω ότι από πολλούς
συνδέλφους στη Θεσσαλονίκη και Κεντρική Μακεδονία έχω διασταυρώσει ότι μια
συγκεκριμένη εταιρεία παραδίδει τα Διαδραστικά Συστήματα δίχως α)
εγκατεστημένους drivers σε Linux (Ubuntu) και β) εγκατεστημένο το σχετικό
λογισμικό της εταιρείας σε Linux (Ubuntu). Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει με άλλες
εταιρείες. Όσες και όσοι γνωρίζετε κάτι, μπορείτε να το ααναφέρετε.

Παρά τις παρατάσεις που έχουμε δώσει στην εταιρεία απο τις 14/12/2010 και
τις διαβεβαιώσεις της ότι θα εγκαθιστούσαν μέχρι σήμερα 18/2/2011 όσα όριζε
η σύμβαση, δεν έχουν προβεί σε καμία ενέργεια. Για το λόγο αυτό προχωράμε
στην ακύρωση της μεταξύ μας σύμβασης.

Θεωρώ χρήσιμο οι συνάδελφοι να ελέγξετε και αυτόν τον όρο του πίνακα
συμμόρφωσης, πριν την υπογραφή της οριστικής παραλαβής του έργου.

--
Θοδωρής Γούτας, Πληροφορικός ΠΕ19
M.Sc. in Electronic Publishing - http://blogs.sch.gr/goutas

[image: Twitter] <http://twitter.com/tgoutas>[image: