Στις 19/02/2011 07:48 μμ, ο/η giwrgos .. έγραψε:
εχω κατεβασει σε cd την 10.04 TLS.Μου ειπαν οτι πρεπει να εχω την καταλληλη διανομη.ειναι ενταξει η εκδοση που κατεβασα;

Είναι ακόμα καλύτερο να κατεβάσεις τη 10.10 που είναι η τελευταία έκδοση.
Επίσης συμβουλεύω να απαντάς στη λίστα, για να βλέπουν όλα τα μέλη τους διαλόγους. Δεν πειράζει που απάντησες στο προσωπικό μου, απλά στο λέω.
Φιλικά,
Ν.