Καλησπερα παιδια,

Εχω μπλεξει με καποια pdf γεμετα απο τεχνολογικους ορους για ασυρματα οπτικα δικτυα οπτικων λογο μιας εργασιας που κανω.

Ξερετε αν υπαρχει καποιο εργαλειο πλην του Google Translate που μπορει να με βοηθησει;

Δεν ξερω αν υπαρχει καποιος/οι στην λιστα που μπορουν να με βοηθησουν. Αν πραγματικα θελει κανεις μπορει να στειλει γιατι μονο που τα βλεπω με πιανει το κεφαλι μου ειλικρινα. Τουλαχιστον αν μοιραστει η δουλεια κατι γινεται.

Ευχαριστω πολυ.