On 30 Mar 2011 12:21, "Konstantinos Zigourakis" <breeze...@gmail.com> wrote:

> Καλημερα σας,
>
> Βρηκα ενα πολυ ενδριαφερον συνδεσμο με προιοντα δικτυων openmesh εδω και
καμποσο καιρο και θελω να μαθω λιγα περισσοτερα πραγματα. Βασικα θα ηθελα να
μαθω μερικα τεχνικα θεματα γιατι δεν εχω δει ποτε απο κοντα τετοια
routerακια.

> Θα σας το πω με σεναριο ωστε να γινω πιο κατανοητος.
>
> Σε περιπτωση που εχω μια γραμμη DSL η οποια μοιραζετε ασυρματα απο ενα
κλασικο wifi router μπορω να βαλω ανα καποια αποσταση τετοια routerακια ωστε
να καλυψω μια μεγαλυτερη περιοχη;

> Δηλαδη συνδεοντας τα στο ρευμα ειμαι καλυμμενος ή πρεπει στο καθε ενα να
φτανει καλωδιο απο τον κεντρικο router; Αν και πιστευω οτι σε περιπτωση που
δρουν ως repeaters μπορουν να λαβουν και να εκπεμψουν ασυρματα το σημα.

Το μόνο που απαιτείται είναι ένα τουλάχιστον openmesh router να είναι πάνω
στη dsl (πχ. πάνω στο dsl router σου). Απ τη στιγμή που όλα θα τα
προσθέσεις, μέσω του dashboard, στο ίδιο δίκτυο θα τον βρουν μόνα τους τον
"δρόμο" :)

Δες εδώ μερικά δημόσια δίκτυα που έχουν βασιστεί σε τεχνολογία openmesh:
http://www.openwifi.gr/