2011/3/30 Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>:
> Βλέπω να υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες για τέτοιες υπηρεσίες όπως
> ο πλανήτης ubuntu-gr, οι οποίες έχουν την ιδιαιτερότητα να απαιτούν τυπικά
> τουλάχιστον δύο λογαριασμούς SSH για σύνδεση και για να γίνονται οι ρυθμίσεις.
> Είναι εύκολα υλοποιήσιμη μια τέτοια πρακτική στον εξυπηρετητή της
> κοινότητας του Ubuntu-gr;
> Θα προτιμούσα να υπήρχαν όσο το δυνατόν λιγότεροι λογαριασμοί με
> πρόσβαση μέσω SSH.

Μπορούμε να έχουμε λογαριασμούς στο server εφόσον χρειάζονται.  Ήδη
έχουμε 2-3 για τις ανάγκες του forum και του site. Μπορούμε να
φτιάξουμε ακόμα ένα για τις ανάγκες του πλανήτη. Κι εγώ προτιμώ για
λόγους ασφάλειας και ελέγχου να είναι όσο το δυνατό λιγότεροι.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.

Ubuntu-gr LoCo team member