2011/4/6 Alexandros Georgopoulos <alexander_...@hotmail.com>:
>  και το πιν που βαζουμε δεν το κραταει ε? γιατι ζηταει συνεχεια καθε φορα
> που βαζω το στικακι?

Δεν το έχω χρησιμοποιήσει και δε γνωρίζω. Θυμάμαι να έχω δει
συζητήσεις στο φόρουμ
για το συγκεκριμένο θέμα.

> επισης καθε φορα που ανοιγει το πσ μου ζηταει κωδικο για την κλειδοθηκη
> "προεπιλογη" γιατι καποιο προγραμμα την ζητησε γραφει. κ το ζηταει 2-3 φορεσ
> συνεχομενα...πως το αποθηκευω αυτο να μην το ξαναζηταει?

Και αυτό είναι κάτι που έχει συζητηθεί στο φόρουμ. Η κλειδοθήκη
(keyring) μπορεί να έχει διαφορετικό
κλειδί από τον κωδικό χρήστη, οπότε είναι στο χέρι σου να
1. βάλεις και να διατηρήσεις διαφορετικούς κωδικούς για περισσότερη
ασφάλεια, όταν μοιράζεσαι τον υπολογιστή,
2. βάλεις τον ίδιο κωδικό, οπότε θυμάσαι μόνο ένα
3. να αφαιρέσεις τον κωδικό της κλειδοθήκης (μηδαμινή ασφάλεια).
Σε κάθε ένα από τα 1, 2, ζητάει κωδικό μόνο την πρώτη φορά κάθε
συνεδρίας. Αν έκανες λάθος,
μπορείς να σβήσεις την κλειδοθήκη και να ξεκινήσεις από την αρχή.
Κάνε αναζήτηση στο φόρουμ για περισσότερα.

Σίμος

--
A. Because it breaks the logical sequence of discussion
Q. Why is top posting bad?