2011/4/16 Giorgos Theofanous <gtheofan...@gmail.com>:
> Από ότι αντιλαμβάνομαι δεν υπάρχει τεχνικός λόγος για την επιλογή του FreeNX
> server και όχι του NoMachine NXserver+NXnode. Λογικά θα παίζει και με το
> NoMachine free edition. Σωστά?

Εννοείται ότι ο NoMachine NXserver παίζει καλά με το δικό τους client :)
Απλά νομίζω ότι πέρα από το open vs closed-source ζήτημα,
το free version του NXserver είχε κάποιους περιορισμούς (αριθμό
sessions ή κάτι τέτοιο) και ο FreeNX server έχει την ίδια λειτουργικότητα
με τον closed-source server, είναι ανοιχτού κώδικα και δεν έχει και
τους περιορισμούς.

Αυτός είναι ο τεχνικός λόγος για τον οποίο επέλεξα το FreeNX.

Cheers,
Παντελής