2011/5/1 Emmanouel Kapernaros <mano...@kapcom.gr>:
> Παναγιώτη σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο και τη διάθεση για να
> βοηθήσεις. Όπως σωστά κατάλαβε ο Σίμος έχω intel και οχι ATI κάρτα. Σίμο έχω
> εκπλαγεί από το πόσο αναλυτικά τα έγραψες όλα! Ευχαριστώ και τους 2 σας πάρα
> πολύ!!
>
> To glxinfo Μου δίνει: Error: unable to open display

Το glxinfo πρέπει να το τρέξεις από το γραφικό περιβάλλον, διότι
επικοινωνεί με τον X Server (X.Org)
για να διαπιστώσει τι υποστηρίζει ο οδηγός.
Ωστόσο, για την περίπτωσή σου, το glxinfo δε θα βοηθήσει για την άμεση
επίλυση/αντιμετώπιση του προβλήματος.

> Το ubuntu-bug xorg το τρεχω απο τερματικο (μεσω ssh) και στο τελευταίο βήμα
> μου λέει:
>
> Τι θα θέλατε να κάνετε; Οι επιλογές σας είναι:
>   Α: Αποστολή αναφοράς (827.5 KB)
>   Ε: Εμφάνιση αναφοράς
>   Κ: Κράτηση της αναφοράς για μετέπειτα αποστολή ή αντιγραφή της κάπου αλλού
>   Α: Ακύρωση
> Παρακαλώ επιλέξτε (Α/Ε/Κ/Α):
>
> Αλλά ότι και να πατήσω δεν πιάνει. Ούτε στα ελληνικά, ουτε στα αγγλικά, όυτε
> κεφαλαία, ουτε μικρά.

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι βρήκες κάποιο σφάλμα με τα ελληνικά και
την εφαρμογή ubuntu-bug.
Μπορείς να δεις το περιεχόμενο των ελληνικών μηνυμάτων για το ubuntu-bug με
msgunfmt /usr/share/locale-langpack/el/LC_MESSAGES/apport.mo
οπότε διαπιστώνουμε ότι πρέπει να γράψουμε μόνο ελληνικά (κεφαλαία)
για να το αποδεχτεί.

Έψαξα για αναφορές σφαλμάτων και εντόπισα το
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/apport/+bug/349081
Εδώ ο τύπος που έκανε την αναφορά είπε ότι το πρόβλημα είναι στα Εβραϊκά, ωστόσο
το άλλαξα ότι το πρόβλημα είναι γενικό για μη-αγγλικούς χαρακτήρες.

Ένας τρόπος για να παρακάμψει κάποιος το σφάλμα είναι να τρέξει

LANG=en_US.UTF-8 ubuntu-bug xorg

Αυτός είναι γενικός τρόπος για να τρέξουμε μια εφαρμογή με άλλη γλώσσα.

> [...]
> υπολογιστές του δικτύου μου μέσω ενός remote control από windows/linux
> (transgui). Νομίζω πως υπάρχει το Transmission και χωρίς GUI αλλά νιώθω
> κάπως άβολα να καταργήσω εντελώς GUI εφαρμογές.. μπορεί να χρειαστεί
> κάποτε..
> Παρόλαυτά θα ήθελα να μάθω πόσο εύκολο είναι να μεταβώ σε Ubuntu Server
> χωρις να χαθεί τίποτα από αυτά που έχω τώρα.. fstab, samba, nfs, apache,
> tinyproxy κ.α ρυθμίσεις...
>
> Αν κατάλαβα καλά με το vncserver στο Ubuntu Server θα μπορώ να έχω "οθόνη"
> μέσω άλλου υπολογιστή και GNOME? Αν ναι τότε ποια η διαφορά από αυτό που έχω

Δες στο π.χ.
http://imthi.com/blog/linux/ubuntu-904-remote-desktop-using-vncserver-without-monitor.php

Αυτό που κάνεις εδώ είναι να τρέξεις το «vnc4server» ή το
«tightvncserver» που δημιουργεί ένα εικονικό X server,
που είναι προσβάσιμος μόνο μέσω ενός VNC Viewer. Δηλαδή δε βλέπεις
κάτι στην οθόνη του υπολογιστή.
Και μπορείς να επιλέξεις να τρέξεις και GNOME («exec gnome-session &»)
σε αυτόν τον εικονικό X server.

Οπότε, στο μηχάνημα που έχεις τώρα με Ubuntu 11.04, μπορείς να
επιλέξεις να μη μπαίνει στο γραφικό περιβάλλον.
Και βάζεις να τρέχει κατά την εκκίνηση το vnc4server/tightvncserver με
τις κατάλληλες παραμέτρους για να φορτώνει GNOME
στον ιδεατό X Server. Και συνδέεσαι από το τοπικό δίκτυο μέσω VNC Viewer.

Αυτό που πετυχαίνεις εδώ είναι ότι χρησιμοποιούνται λιγότεροι πόροι
στον υπολογιστή, και ο Server είναι πιο σταθερός
επειδή δε χρησιμοποιεί την κάρτα γραφικών.

Το ίδιο κόλπο με το VNC Server (tightvncserver) βλέπουμε και στο βίντεο στο
http://nexusonehacks.net/nexus-one-hacks/how-to-install-ubuntu-on-your-nexus-oneandroid/
http://www.youtube.com/watch?v=3wQ9XogfjRU
όπου τρέχει ένα τέτοιο VNC Server από Ubuntu σε ένα κινητό Android,
και μετά συνδέετε στο VNC Server
με μια εφαρμογή Android VNC Client.

Πες μου αν έχεις απορίες για τα παραπάνω.
Θα ήταν εξαιρετικό να έφτιαχνες και ένα οδηγό για το φόρουμ με την
εμπειρία αυτή.

Σίμος