Καλημέρα,
τελικά δεν έβγαλα άκρη, προσπάθησα και με τις δύο λύσεις,
εκτέλεσα το dconf-editor, όπως μου το περιέγραψες αλλά δεν έγινε τίποτα,
στην συνέχεια πήγα στις ρυθμίσεις συστήματος αλλά δεν βρήκα πουθενά
Ωρα&Ημερομηνία είχαν χαθεί,
το πρόβλημα το έλυσα εγκαθιστώντας εκ νέου την έκδοση 11.04, και τα πάντα
λειτουργούν Ο.Κ. (μέχρι τώρα),

ευχαριστώ για την υποστήριξη

φιλικά

Γιάννης

Στις 4 Μαΐου 2011 10:18 π.μ., ο χρήστης Giannis Katsampirhs <
juankatsampi...@gmail.com> έγραψε:

--
Με φιλικούς χαιρετισμούς

Γιάννης Νάνος