--- Στις Σάβ., 07/05/11, ο/η Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>
έγραψε:

Από: Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>
Θέμα: Re: Ενσωμάτωση λύσεων στο iso αρχείου του live CD;
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
Κοιν.: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Σάββατο, 7 Μάιος 2011, 23:41

2011/5/7 Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>:
> [...]
>
> Η ερώτηση μου αφορά το iso του CD που μπορείς να κατεβάσεις για να κάνεις
> εγκατάσταση ή να δοκιμάσεις (live CD) το Ubuntu. Αυτό διατίθεται στο
> διαδίκτυο με τη νέα έκδοση του Ubuntu. Το iso αυτό παραμένει το ίδιο όλο το
> εξάμηνο κυκλοφορίας της κάθε έκδοσης ή ενσωματώνει τις λύσεις των προβλημάτων
> που ανακύπτουν (αντικαθίσταται με νέο iso που έχει διορθώσει τα προβλήματα;).
> Ή μήπως το iso αρχείο παραμένει το ίδιο και τα όποια προβλήματα διορθώνονται
> μετά την εγκατάσταση σε ένα καινούργιο σύστημα μέσω του διαδικτύου;

Αν υπάρξει νέο ISO του 11.04 με αναβαθμίσεις, τότε θα είναι διαθέσιμο
ως 11.04.1. Ωστόσο δεν προγραμματίζεται τέτοια έκδοση. Για εκδόσεις
LTS (όπως το 10.04) έχουμε τα 10.04.1 και 10.04.2 (βγήκε το Φεβρουάριο
2011).

Σε περίπτωση που κάποιος θέλει να βάλει ξανά το Ubuntu 10.04, είναι
καλό να βάλει το 10.04.2, από http://releases.ubuntu.com/lucid/

> Η ερώτηση γίνεται γιατί το καλοκαίρι σκέφτομαι να αναβαθμίσω το Ubuntu σε ένα
> υπολογιστή που δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο. Έχει νόημα να ξανακατεβάσω το
> αρχείο iso λίγο πριν πάω στον υπολογιστή αυτό; Αν όχι υπάρχει τρόπος να πάρω
> μαζί μου σε CD ή σε DVD τις διαθέσιμες αναβαθμίσεις-διορθώσεις για τον
> υπολογιστή αυτό μετά την αναβάθμιση του από την έκδοση 10.04 στην 11.04.

Είναι καλό να πάρεις το DVD ISO για το Ubuntu 11.04, οπότε να έχει
περισσότερα πακέτα διαθέσιμα.

Ωστόσο, για τις ενημερώσεις, μπορείς να πάρεις τα απαραίτητα αρχεία
από άλλο υπολογιστή.
Συγκεκριμένα, εγκαθιστάς το Ubuntu 11.04 σε έναν υπολογιστή και
λαμβάνεις όλες τις αναβαθμίσεις. Τα πακέτα των αναβαθμίσεων
αποθηκεύονται στο /var/cache/apt/archives/, οπότε μπορείς να πάρεις
ένα αντίγραφο με τα απαραίτητα .deb για να τα βάλεις στον νέο
υπολογιστή.

Για σύνδεση στο διαδίκτυο σε απομακρυσμένη περιοχή, μπορείς να
χρησιμοποιήσεις σύνδεση μέσω 3g ή GPRS. Νομίζω ότι υπάρχουν φθηνά
πακέτα pay as you go (προπληρωμένα;) με χαμηλό κόστος. Αν έχεις κάποιο
κινητό Nokia που υποστηρίζει 3g ή GPRS, είναι εύκολο να κάνεις τη
σύνδεση με το καλώδιο USB και δε χρειάζονται οδηγοί. Για κινητό
Android εγκαθιστάς την εφαρμογή
http://code.google.com/p/android-wifi-tether/

Φιλικά,
Σίμος

> Φιλικά
>
> Κώστας Οικονόμου

A. Because it breaks the logical sequence of discussion
Q. Why is top posting bad?

Φίλε Σίμο,

Η απορία που μου δημιουργείται είναι η εξής. Στο σπίτι (με σύνδεση διαδικτύου)
έχω 64πιτο υπολογιστή. Στο εξοχικό (χωρίς σύνδεση διαδικτύου) ο υπολογιστής
είναι 32πιτος. Οι αναβαθμίσεις που έρχονται είναι κοινές για τα δυο συστήματα,
ή «εξειδικεύονται» για το κάθε σύστημα (ανάλογα με το αν είναι 32πιτο, τι κάρτα
γραφικών έχει κλπ);

Η σύνδεση μέσω κινητού γίνεται. Έχω android και ήδη έχω κατεβάσει την εφαρμογή
που προτείνεις. Βέβαια η σύνδεση που έχω μου δίνει 50MB, τα υπόλοιπα
πληρώνονται πολύ ακριβά. Σε κάθε ενημέρωση που κάνω στο σπίτι (ακόμα έχω την
έκδοση 10.10) ο όγκος πληροφοριών που έρχεται είναι πολλές φορές μεγαλύτερος
από τα 50MB.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου