--- Στις Κυρ., 08/05/11, ο/η Giannis Katsampirhs <juankatsampi...@gmail.com>
έγραψε:

Από: Giannis Katsampirhs <juankatsampi...@gmail.com>
Θέμα: Στατιστική ανάλυση στο Ubuntu (ήταν Απάντ.: Ενσωμάτωση λύσεων στο iso
αρχείου του live CD;)
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
Κοιν.: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Κυριακή, 8 Μάιος 2011, 21:08

Στις 8 Μαΐου 2011 6:51 μ.μ., ο χρήστης Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>
έγραψε:

Από: Giannis Katsampirhs <juankatsampi...@gmail.com>

Θέμα: Re: Απάντ.: Ενσωμάτωση λύσεων στο iso αρχείου του live CD;
Προς: "Sergey Tsabolov (aka linuxman)" <serg...@greeklug.gr>
Κοιν.: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>, "Λίστα Ubuntu"
<ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>

Ημερομηνία: Κυριακή, 8 Μάιος 2011, 17:36

Στις 8 Μαΐου 2011 4:00 μ.μ., ο χρήστης Sergey Tsabolov (aka linuxman)
<serg...@greeklug.gr> έγραψε:

Καλησπέρα,

Στις 08/05/2011 09:25 πμ, ο/η Kostas Oikonomou έγραψε:

Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα ήταν εύκολο να έχω οδηγίες πως θα το κάνω;

Δεν είμαι πληροφορικός. Χρησιμοποιώ υπολογιστή από το 1990 (την εποχή του DOS)
και εδώ και ενάμιση χρόνο χρησιμοποιώ κυρίως το Ubuntu. Σε ειδικές περιπτώσεις
όπως για παράδειγμα η ανάγκη στατιστικής ανάλυσης με το SPSS, χρησιμοποιώ τα
Windows vista (ακόμα το PSPP δεν μπορεί να εισάγει αρχεία SPSS αλλά ούτε και
αρχεία τύπου excel ή ods).

Εδώ θα σου έλεγα να δοκιμάσεις την λύση  R - http://www.r-project.org/ το λέω
γιατί στο ΠΑΜΑΚ αντί του SPSS είχανε κάνει το μάθημα στατιστικής με το
http://www.r-project.org/ άρα κάνει λογικά αυτό που θες , για όλα τα υπόλοιπα
υπάρχει λύση .

  Η κύρια ενασχόληση μου είναι με διαχείρηση βάσης δεδομένων, λογιστικό φύλο,
στατιστική επεξεργασία και φυσικά επεξεργασία κειμένου.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου

--- Στις Σάβ., 07/05/11, ο/η
stavros.daliakopou...@gmail.com<stavros.daliakopou...@gmail.com>  έγραψε: