--- Στις Τετ., 18/05/11, ο/η stavros daliakopoulos
<stavros.daliakopou...@gmail.com> έγραψε:

Από: stavros daliakopoulos <stavros.daliakopou...@gmail.com>
Θέμα: Re: Μη λειτουργία του HP laserJet P1005 στο Ubuntu 11,04
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
Ημερομηνία: Τετάρτη, 18 Μάιος 2011, 12:03

Γιατι δεν δοκιμάζεις με το livecd του ubuntu να δεις μήπως δουλέψει.
Στις 18 Μαϊ 2011 10:33 ΠΜ, ο χρήστης "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
έγραψε:

--- Στις Τετ., 18/05/11, ο/η Stathis Iosifidis (aka diamond_gr)
<diamond...@freemail.gr> έγραψε: