1) Ποια ειναι η εταιρεια; (Στο αρθρο υπονοειται η Microsoft να
υποθεσω;). Προσωπικα ειμαι πολυ περιεργος για το ονομα της εταιρειας,
κανω CC το συντακτη του αρθρου, οποτε εστω και Offlist μια απαντηση σε
αυτο θα ηταν λιαν ευπροσδεκτη.
2) Νομικα, θελει λιγο προσοχη γιατι αν βγει καποιος και κραξει δημοσια
μια εταιρεια πρεπει να στηριξει οτι οντως εγινε αυτο (το απαραδεκτο
πραγματικα!), κατι το οποιο εγω προσωπικα πιστευω μεν, αλλα θελει και
αποδειξη για τυχον νομικες επιπλοκες.

--
What is the air-speed velocity of an unladen swallow?