Ένα θέμα που με απασχόλησε πρόσφατα, το αναφέρω εδώ μόνο επειδή αφορούσε το
eshop συγκεκριμένα. Ίσως και τυχαία το πρόσεξα, επειδή με βολεύει που είναι
κοντά μου το 'κεντρικό κατάστημά τους', και δε νομίζω να πρόκειται μόνο γι'
αυτούς. Το θέμα που θέλω να αναφέρω είναι ότι δεν αναγνωρίζουν τη
συμβατότητα των περιφερειακών τους, ή και οποιασδήποτε κάρτας κτλ, με linux.

Στην περίπτωσή μου, συγκεκριμένα, πρόσφατα πήγα να αγοράσω έναν καινούριο
εκτυπωτή. Στη σελιδα που τον περιέγραφε ανέφερε ότι ήταν συμβατός με τα τάδε
λειτουργικά συστήματα, και ανέφερε κυρίως εκδόσεις των Windows εκεί και Mac
OS X. Ξέροντας ότι, ε, το Ubuntu τα υποστηρίζει συνήθως όλα τα
μηχανηματάκια, ευκολότερα ή δυσκολότερα, έλεγξα στους εκτυπωτές, και από
μόνο του είχε τους drivers γι' αυτό το μοντέλο, στη μάρκα του.

Ναι, έτσι πάει, το ξέρουμε, αλλά ο λόγος που μου ήρθε πάλι στο μυαλό, και
που το αναφέρω εδώ, είναι ότι πρόκειται για μια τεράστια δίοδο διαφήμισης,
το να αναφέρεται στα προϊόντα που θέλει κάποιος να αγοράσει (αν μη τι άλλο,
για να γνωρίζει ο κόσμος ότι 'υπάρχει κι αυτό'), κι έχει να κάνει με τη
γενικότερη έλλειψη ενημέρωσης του κοινού στην Ελλάδα. Όταν, λοιπόν, δεν
αναγνωρίζεται ούτε εκεί το λειτουργικό, όπου μόνο συμφέρον των eshop είναι,
ε, χάνονται πολλά. Δεν είναι ότι τα προϊόντα που πουλάνε τα καταστήματα δεν
είναι φιλικά προς το λειτουργικό (υπάρχουν, άλλωστε, τρόποι για να το
βολέψουμε αυτό, πολλές φορές), αλλά ότι η ίδια η αγορά αρνείται
κατηγορηματικά να είναι.

Μελ

2011/5/23 Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>

> σημασία

> Έλαβα απάντηση από το e-shop.gr και συνοψίζω παρακάτω.
>
> 1. Η απάντηση από το e-shop ήταν
>
> «Αρχικά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τα σχόλια και τις
> παρατηρήσεις σας. Σαν e-shop και σεβόμενοι το δικαίωμα στην επιλογή
> προσπαθούμε, όποτε αυτό είναι δυνατό, να προμηθευόμαστε φορητούς
> υπολογιστές χωρίς προ εγκατεστημένο λογισμικό ή τουλάχιστον με κάποια
> έκδοση linux ώστε ο τελικός χρήστης να έχει και την δυνατότητα
> παραμετροποίησης με κάποια δικιά του εγκατάσταση.
>
> Συγκεκριμένα για το μοντέλο της Acer που μας αναφέρατε καλό είναι να
> [...]

The Bunny talks movies, for your ears only (in English, but sometimes Greek
too), and shares vids when she can - http://www.cinemel.com

It Is Rather Serendipitous forum (Always in Greek[lish]) -
http://www.ratherserendipitous.com/forum/ - VIP Code: 7946