--- Στις Πέμ., 02/06/11, ο/η Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr> έγραψε:

Από: Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>
Θέμα: Αδυναμία ενεργοποίησης Bluetooth
Προς: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Πέμπτη, 2 Ιούνιος 2011, 21:37

Αγαπητοί φίλοι,

Μετά την αναβάθμιση του συστήματος μου στο 11,04 (64πιτα) πρόσεξα ότι το
εικονίδιο του bluetooth εμφανίζεται «αχνό». Όταν δοκίμασα να στείλω αρχεία στο
smartphone μου, αυτό ήταν αδύνατο.

Χρησιμοποιώ ένα bluetooth usb stick μάρκας Bluetooth Dongle Class 1. CANYON
model: CN-BTU4.

Μέσα από τις ρυθμίσεις συστήματος επέλεξα το εικονίδιο «Bluetooth» και πάτησα
το κουμπί για να ενεργοποιηθεί (αφού είχα την ενημέρωση ότι είναι
απενεργοποιημένο). Μάταια όμως περίμενα, γιατί δεν ενεργοποιήθηκε.

Πιθανό να θέλει κάποιον οδηγό που δεν περιλαμβάνεται στον καινούργιο πυρήνα της
έκδοσης αυτής του Ubuntu. Στις προηγούμενες εκδόσεις του, λειτουργούσε κανονικά.

Περιμένω τις εισηγήσεις σας, και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου

Αγαπητοί φίλοι,

Θα 'θελα να σας ενημερώσω ότι τελικά έλυσα το πρόβλημα με το bluetooth μου. Τι
έκανα;

Έκανα επανεκκίνηση του Ubuntu σε προηγούμενη έκδοση. Συγκεκριμένα με τον πυρήνα
2.6.35-28-generic. Και αυτό το έκανα για να στείλω ένα αρχείο στο κινητό μου,
αφού ήξερα ότι πριν το 11.04 το bluetooth δούλευε. Έτσι έστειλα το αρχείο. Στη
συνέχεια έκανα επανεκκίνηση κανονική και είδα ότι το bluetooth δούλευε. Κοίταξα
την έκδοση του πυρήνα (μήπως έκανε επανεκκίνηση στην προηγούμενη έκδοση) και
ήταν ο 2.6.38-8-generic.

Φαίνεται ότι για κάποιο λόγο το bluetooth είχε κολλήσει, και ο τρέχων πυρήνας
δεν μπορούσε να το ξεμπλοκάρει, κάτι που έκανε ο παλιότερος.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου