2011/6/4 Dimitris <dimitri...@on.gr>:
> Παιδιά Καλησπέρα.
>

> Είμαι αρχάριος χρήστης του linux. έχω το laptop acer ferrari 3000 . το
> πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι δεν βλέπει την ασύρματη κάρτα
> Δικτύου και το bloutooth που ειναι ενσωματωμένα σε αυτό το laptop
> H ασύρματη κάρτα δίκιου που έχει αυτό το laptop είναι Lan_VIA είναι με
> τσιπακι atheros . μήπως έχει κάνεις καμιά πρόταση πως μπορώ να λύσω αυτό
> το πρόβλημα. H εκδοσή ubuntu που έχω είναι 11.04 ( 32bit)

Μιας και δε δουλεύουν ασύρματη κάρτα + Bluetooth, το πιο πιθανό είναι
να έχει ενεργοποιηθεί ο διακόπτης RFKILL όπου απενεργοποιεί γενικά την
ασύρματη δικτύωση (WiFi + Bluetooth). Και τα δύο προσφέρουν δυνατότητα
ασύρματης δικτύωσης, και τα δύο απενεργοποιούνται με ένα μηχανισμό.

Πως το διορθώνεις; Νομίζω ότι είχαμε πρόσφατα συζήτηση στη λίστα αλλά
και στο φόρουμ.
Θα αφήσω να απαντήσουν άλλα μέλη που γνωρίζουν καλύτερα.