2011/6/22 Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>

> --- Στις *Τρίτ., 21/06/11, ο/η Simos Xenitellis <
> simos.li...@googlemail.com>* έγραψε:
>

> Από: Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>
> Θέμα: Re: Αναντιστοιχεία χρωμάτων σε εκτυπωτή HP845c
> Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
> Κοιν.: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
> Ημερομηνία: Τρίτη, 21 Ιούνιος 2011, 21:41
>

> 2011/6/21 Kostas Oikonomou
> <kikono...@yahoo.gr<http://mc/compose?to=kikono...@yahoo.gr>
> >

> --- Στις *Τρίτ., 21/06/11, ο/η Simos Xenitellis <
> simos.li...@googlemail.com<http://mc/compose?to=simos.li...@googlemail.com>

> [...]
Με περισσότερη αναζήτηση για εκείνο το foo2zjs, βρήκα τη σελίδα
http://foo2zjs.rkkda.com/
όπου αναφέρει και το μοντέλου του εκτυπωτή σου (HP P1005).
Αυτό το foo2zjs υποστηρίζει κάποιο συγκεκριμένο πρωτόκολλο που είναι ειδικό
για κάποιους εκτυπωτές, και ονόμαζεται ZjStream protocol.*
*
Οπότε, όταν εγκαθιστάς το foo2zjs από τα αποθετήρια του Ubuntu, προσπαθείς
να χρησιμοποιήσεις τον εκτυπωτή HP P1005, αλλά αποτυγχάνει.
Ο εκτυπωτής HP845c λειτουργεί διότι γίνεται χρήση του ενδογενές συστήματος
του Ubuntu (CUPS + οδηγοί).
Οπότε, το foo2zjs είναι κάτι ειδικό για μερικούς εκτυπωτές.

Τι κάνεις τώρα;
Αυτό που λείπει είναι μια έκδοση του foo2zjs που να λειτουργεί καλά. Στη
σελίδα για το foo2zjs αναφέρει

*** DON'T USE the foo2zjs package from:       Ubuntu, SUSE,
Mandrake/Manrivia, Debian, RedHat, Fedora, Gentoo, Xandros, EEE PC, Linpus,
MacOSX, or BSD!  *** Download it here and follow the directions below.

οπότε μπορείς να δοκιμάσεις τις οδηγίες για εγκατάσταση μιας νεότερης
έκδοσης του foo2zjs.