--- Στις Τετ., 29/06/11, ο/η Salih Emin <salihe...@osarena.net> έγραψε:

Από: Salih Emin <salihe...@osarena.net>
Θέμα: Re: USB tethering μεταξύ Ubuntu 9.10 και Android smartphone
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
Ημερομηνία: Τετάρτη, 29 Ιούνιος 2011, 1:17

    On 06/28/2011 06:12 PM, Kostas Oikonomou wrote:

              --- Στις Τρίτ., 28/06/11, ο/η Salih Emin <salihe...@osarena.net>
              έγραψε:

                Από: Salih Emin <salihe...@osarena.net>

                Θέμα: Re: USB tethering μεταξύ Ubuntu 9.10 και Android
                smartphone

                Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>

                Ημερομηνία: Τρίτη, 28 Ιούνιος 2011, 12:30

                 Σε κάθε περίπτωση έχει σημασία η
                  έκδοση Android που διαθέτει το κινητό σου. Αν είναι
                  2.1 και κάτω τότε όπως είπε και ο Σίμος, θα χρειαστεί
                  να έχεις πρόσβαση root για να κάνεις την διαδικασία.

                  Αν όμως έχεις 2.2 και πάνω τότε δεν χρειάζεται να
                  κάνεις τίποτα διότι το Android 2.2 διαθέτει δυνατότητα
                  ενσύρμαου (με το usb καλώδιο) και ασύρματη (μέσο wifi
                  του κινητού) διαμοιρασμού του 2G/3G mobile internet.
                  Έχω γράψει οδηγίες εδώ

http://osarena.net/2011/06/android-linux-koini-xrhsh-3g-internet-kinitou-me-ubuntu-linux.html

                  Αν έχεις όμως Android 2.1 και κάτω (ελπίζω όχι !) τότε
                  δεν μπορείς να γλυτώσεις το rooting. Κατα την άποψή
                  μου, σε αυτή την περίπτωση, εφόσον κάνεις το root μην
                  μένεις στην ίδια έκδοση (2.1?) Android αλλά
                  εγκατέστησε μια νεώτερη Android ROM (2.3++) που
                  υποστηρίζεται απο κοινότητα και να έχεις tethering out
                  of the box.