2011/7/12 Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>
> Φίλε Παντελή,
>
> Ήσουν αρκετά κατατοπιστικός και σε ευχαριστώ για τη βοήθεια. Η πρόταση σου
> για το πακέτο apt-offline μου φαίνεται λίγο περίπλοκη (το κείμενο δεν ήταν
> τόσο
> κατατοπιστικό). Πιθανό να φταίει το ότι είναι γραμμένο στα αγγλικά ή ότι
> απευθύνεται σε έμπειρους χρήστες του Linux.

Ίσως έχεις δίκιο. Δυστυχώς δεν γνωρίζω αν υπάρχει αντίστοιχο άρθρο στα ελληνικά,
ίσως αν βρω χρόνο και δε με προλάβει άλλος να γράψω εγώ κάτι στο blog μου.
Προς το παρόν ας μείνουμε λοιπόν στο howto του ubuntu forum.

> sudo apt-get --print-uris --yes install "gstreamer0.10-plugins-bad
> gstreamer0.10-plugins-bad-multiverse" | grep ^\' | cut -d\' -f2 >
> mydownload.txt
>
> Αν είναι σωστή η πιο πάνω εντολή και τα κατάλαβα καλά, δίνω τέσσερις τέτοιες
> εντολές, και δημιουργώ 4 mydownload.txt που τα αριθμώ σε 1,2,3 και 4.
> Επιβεβαίωσε μου σε παρακαλώ αν τα κατάλαβα καλά.

Το πιο εύκολο είναι να τα βάλεις όλα σε μια γραμμή και να φτιάξεις ένα
μόνο mydownload.txt

Επίσης, απλά το λέω για εκπαιδευτικούς λόγους, η "\" (γνωστή και ως
backslash ή "ανάποδη
κάθετος") στο bash σημαίνει "συνέχισε στην επόμενη γραμμή".

Π.χ., η εντολή σου μπορεί να γραφτεί ως εξής:

sudo apt-get --print-uris --yes install \
gstreamer0.10-plugins-bad gstreamer0.10-plugins-bad-multiverse \
gstreamer0.10-plugins-base gstreamer0.10-plugins-base-apps \
gstreamer0.10-plugins-good gstreamer0.10-plugins-ugly \
gstreamer0.10-plugins-ugly-multiverse |
grep ^\' | cut -d\' -f2 > mydownload.txt

---
Παντελής