--- Στις Τρίτ., 12/07/11, ο/η Pantelis  Koukousoulas <pkt...@gmail.com> έγραψε:

Από: Pantelis  Koukousoulas <pkt...@gmail.com>
Θέμα: Re: Απ: Εγκατάσταση plugins για αναπαραγωγή video σε υπολογιστή χωρίς
σύνδεση διαδικτύου
Προς: "Kostas Oikonomou" <kikono...@yahoo.gr>
Κοιν.: "Λίστα Ubuntu" <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Ημερομηνία: Τρίτη, 12 Ιούλιος 2011, 22:15

2011/7/12 Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>
> Φίλε Παντελή,
>
> Ήσουν αρκετά κατατοπιστικός και σε ευχαριστώ για τη βοήθεια. Η πρόταση σου
> για το πακέτο apt-offline μου φαίνεται λίγο περίπλοκη (το κείμενο δεν ήταν
> τόσο
> κατατοπιστικό). Πιθανό να φταίει το ότι είναι γραμμένο στα αγγλικά ή ότι
> απευθύνεται σε έμπειρους χρήστες του Linux.

Ίσως έχεις δίκιο. Δυστυχώς δεν γνωρίζω αν υπάρχει αντίστοιχο άρθρο στα ελληνικά,
ίσως αν βρω χρόνο και δε με προλάβει άλλος να γράψω εγώ κάτι στο blog μου.
Προς το παρόν ας μείνουμε λοιπόν στο howto του ubuntu forum.

> sudo apt-get --print-uris --yes install "gstreamer0.10-plugins-bad
> gstreamer0.10-plugins-bad-multiverse" | grep ^\' | cut -d\' -f2 >
> mydownload.txt
>
> Αν είναι σωστή η πιο πάνω εντολή και τα κατάλαβα καλά, δίνω τέσσερις τέτοιες
> εντολές, και δημιουργώ 4 mydownload.txt που τα αριθμώ σε 1,2,3 και 4.
> Επιβεβαίωσε μου σε παρακαλώ αν τα κατάλαβα καλά.

Το πιο εύκολο είναι να τα βάλεις όλα σε μια γραμμή και να φτιάξεις ένα
μόνο mydownload.txt

Επίσης, απλά το λέω για εκπαιδευτικούς λόγους, η "\" (γνωστή και ως
backslash ή "ανάποδη
κάθετος") στο bash σημαίνει "συνέχισε στην επόμενη γραμμή".

Π.χ., η εντολή σου μπορεί να γραφτεί ως εξής:

sudo apt-get --print-uris --yes install \
gstreamer0.10-plugins-bad gstreamer0.10-plugins-bad-multiverse \
gstreamer0.10-plugins-base gstreamer0.10-plugins-base-apps \
gstreamer0.10-plugins-good gstreamer0.10-plugins-ugly \
gstreamer0.10-plugins-ugly-multiverse |
grep ^\' | cut -d\' -f2 > mydownload.txt

---
Παντελής

Φίλε Παντελή,

Επισυνάπτω το αρχείο με τις εντολές που έδωσα στο τερματικό ως και την
ανταπόκριση του. Φαίνεται ότι οι οδηγίες για εγκατάσταση προγραμμάτων χωρίς
διαδίκτυο έχουν πρόβλημα, ή ότι δεν εφαρμόζονται στην έκδοση 9.10, ή ότι κάτι
άλλο συμβαίνει.

Αντέγραψα την εντολή όπως μου την έδωσες, για εγκατάσταση των πρόσθετων.
Επισυνάπτω επίσης και το μήνυμα που βγαίνει όταν προσπαθώ να αναπαραγάγω
ταινίες για να φαίνεται ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιώ και τι μου ζητά.

Δοκίμασα επίσης να δώσω τις εντολές μια-μια, ξεκινώντας από την πρώτη, που πάλι
μου λέει ότι δεν μπορεί να βρει το gstreamer (μετά τη μέση του αρχείου
"Εγκατάσταση προγραμμάτων χωρίς διαδίκτυο"). Αφού "σκάλωσα" στην πρώτη, δεν
θεώρησα ότι έχει νόημα να συνεχίσω στις επόμενες.

Στην αρχή του προαναφερθέντος αρχείου, πήγα να δημιουργήσω το αρχείο με τις
εντολές για εγκατάσταση του PDF-Shuffler, όπου παίρνω την πληροφόρηση ότι είναι
αδύνατη η εύρεση του πακέτου αυτού. Μήπως φταίει ότι το PDF-Shuffler είναι
αρχείο μεταγενέστερο της έκδοσης 9.10;

Μήπως οι οδηγίες (http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=9145) για
εγκατάσταση προγραμμάτων χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο έχουν πρόβλημα; Αν ναι,
τότε πρέπει να ανοίξω νέα συζήτηση για αυτό το θέμα; Κάνω κάτι λάθος όταν
ακολουθώ τις οδηγίες;

Έβαλα πολλά ερωτηματικά, και πιθανό να κούρασα. Ευχαριστώ για την υπομονή και
το ενδιαφέρον σου.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου