2011/7/23 Τάσος <tasos.la...@gmail.com>:
> Υπάρχει και ένα "κολπάκι" - "παραθυράκι". Και καλό θα ήταν να το προτείνουμε
> σε νέους χρήστες. Κάνεις την εγκατάσταση στα αγγλικά, αφού τελειώσει η
> εγκατάσταση στα αγγλικα γυρνάς το σύστημα στα ελληνικά και μεταφράζει το
> σύστημα. Κατά την αλλάγη σε ρωτάει αν θες να μεταφράσει και τα ονόματα των
> φακέλων και, φυσικά, επιλέγεις όχι. Έτσι έχουμε το σύτημα στα ελληνικά και
> τους φακέλους στα αγγλικα. Τώρα για τα προγράμματα έτσι και αλλιώς από το
> Τερματικό εκκινούμε το "πακλετο" που θέλουμε οπότε έτσι και αλλιώς στα
> αγγλικά το γράφουμε.

Πράγματι, μια τέτοια «λύση» (=workaround) μπορεί να βοηθήσει τους περισσότερους
ώστε να αλλάξουν τα ονόματα των καταλόγων χρήστη (User Dirs) στα αγγλικά, δίχως
να χρειαστεί να επέμβουν στο τερματικό ή να επεξεργαστούν ειδικά
αρχεία ρυθμίσεων.

Είχαμε αναφερθεί σε αυτό με τη δημοσίευση
«Localisation issues in home directory folders (xdg-user-dirs)»
http://simos.info/blog/archives/9

Θα έπρεπε να μεταφράσουμε τους καταλόγους χρήστη στα ελληνικά;

Η απάντηση είναι ναι.

1. Αν κάποια μηνύματα έχουν γίνει μεταφράσιμα (internationalised),
τότε είναι αρκετό ως λόγος να τα μεταφράσουμε.
2. Δείτε στο
http://cgit.freedesktop.org/xdg/xdg-user-dirs/tree/po
όπου σε άλλες γλώσσες τα έχουν μεταφράσει (π.χ. Αλβανικά, Σερβικά,
Βουλγαρικά, Τουρκικά)

Για παράδειγμα, στα Αλβανικά:

#: translate.c:3
msgid "Desktop"
msgstr "Hapësira e punës"

όπου έχει μεταφραστεί σε 3 λέξεις.

3. Υπάρχουν τρόποι για να αντιμετωπίσουμε τυχόν ζητήματα όπως αυτό με
το διάστημα στο Επιφάνεια εργασίας.
Εδώ μαθαίνουμε περισσότερα μέσω της λίστας, του φόρουμ, κτλ.
Για παράδειγμα, αντί να γράφουμε τους καταλόγους με το χέρι στο
τερματικό, μπορούμε να σύρουμε και να ρίξουμε
το όνομα ενός αρχείου ή καταλόγου στο τερματικό, και θα φανεί αυτόματα
το όνομά του.