Το panel απλά σου κάνει τη Ζωη ποιο εύκολη και προφανός το εκτιμαει ο πελάτης
σου που μπορεί και κάνει basic management μόνος του.

Επίσης hosting με hosting έχει διάφορα. Δεν είναι απαραίτητο για να hostαρεις
πελάτες σου να έχεις σούπερ μάρκετ αν είναι απλά ένα added value στην υπηρεσία
σου. Οπότε ΕΣΥ πουλάς την υπηρεσία σου όπως πχ την κατασκευή ενός site και
προσφαιρεις (δεν πουλάς) την φιλοξενία.

Στο να μάθεις bind διαφωνώ με την ενοια  ότι αν γνωρίζεις πως λειτουργεί και τι
κάνει ένας dns server είναι θέμα απλος μιας ερώτησης στη λίστα για το πως θα
κανείς Κατι (στη δική μου περίπτωση forwarding).

Θα πρότεινα λοιπόν προσωπικά στο φίλο να διαβάσει 5-10 πρακτικά πράγματα για
dns (μια και θεωρώ ότι ειδικά για έναν προγραμματίστη θα είναι piece of cake)
και δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Εξαλου κάπως κάπου πρέπει να μάθεις.

Αν έχει εδώ είμαστε όλοι σωστά; :)

Sent From iPhone

Alexius Dionysius Diakogiannis

Think Before You Print This Email