Στις 12 Σεπτεμβρίου 2011 9:23 μ.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pkt...@gmail.com> έγραψε:

> πάλι
>
> Δυστυχώς αν δουλεύουν σωστά τα ping αλλά δεν ανοίγει καμμία σελίδα
> τότε η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Αυτό είναι το είδος του προβλήματος
> που αν έχεις μπροστά σου το μηχάνημα συνήθως θέλει 5 λεπτά αλλά μέσω
> email είναι πολύ πιο δύσκολο ...
>
> Το μόνο που θα μπορούσα να φανταστώ είναι ότι ο browser μπαίνει
> μόνος του σε offline mode αλλά σε αυτή την περίπτωση θα έλεγε ότι
> είναι offline, δε θα έβγαζε 404 νομίζω.
>
> Το μόνο που μπορώ να σε συμβουλέψω είναι να δοκιμάσεις με
> διαφορετικούς browsers ακόμα και με browsers κονσόλας όπως
> [...]

Με ifconfig βλέπεις ποια Interface είναι administrative up.
Αν είναι κανένα ethX τότε πιθανόν ο nteworkmanager κάνει τα δικά του και
προσπαθεί να στείλει τα πακέτα εκεί.
Με: sudo ifconfig ethX down
(όπου X αριθμός)
Απενεργοποιείς το interface.
Επίσης δοκίμασε να κλείσεις τον network manager.
sudo /etc/init.d/network-manager stop

Τέλος δώσε το αποτέλεσμα της
route -n
Βάζοντας XXX.XXX.XXX.XXX στην public ip σου.

ΥΓ: Να πατάς το κουμπί "Απάντηση σε όλους" στο gmail ώστε να πηγαίνει το
email σε όλη την λίστα και όχι μονο στον Παντελή.

--

http://www.ftso.gr <http://ftso.gr>