Κωνσταντίνε καλημέρα.
Προσανατολίζομαι στην τμηματική μεταφορά όπως προτείνεις καθόσον το μηχάνημα
που τρέχει είναι Ubuntu server 10.10 64-bit και θα μεταφερθεί σε Virtual
Machine με λειτουργικό Ubuntu Server 10.04 LTS 32-bit, οπότε φοβάμαι πως
σίγουρα με το clonezilla θα έχω ασυμβατότητες λογω 10.10 64-bit και 10.04
LTS 32-bit.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τον χρόνο σας

--
Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος