Καταρχάς θα ήθελα να σας χαιρετίσω σαν νέο μέλος.
Δουλεύω χρόνια το ubuntu αλλά θεωρώ τον εαυτό μου αρχάριο.
Δεν μπώρεσα να βρω κάτι στα απαντημένα θέματα, αν έχει ήδη απαντηθεί δείξτε
μου το link.
Στο νέο μου PC  με i5 2400 με μητρική ASUS (υποστηρίζει μόνο SATA) πήγα να
εγκαταστήσω το ubuntu από το DVD.
Το είδε κανονικά και άρχισε η εγκατάσταση, όμως με το που φόρτωσε τον πυρήνα
έπαψε να το βλέπει σαν να μην υπήρχε DVD.
Το εγκατέστησα μέσα από τα windows αλλά από DVD δεν βλέπει τίποτα. Τι γίνετε
το linux δεν βλέπει DVD SATA;
Το DVD είναι το Optiarc DVD RW AD-7280S ATA.
Έχει κάνεις κάποια ιδέα;
Ευχαριστώ