Εγώ είμαι από πολύ βόρεια και δεν σου κάνω.
Απλά θέλω να επισημάνω 2-3 πραγματάκια για να σε βοηθήσω.

Μην πέφτεις στην παγίδα να φτιάξεις LUG μόνο με χρήστες Ubuntu. Το έχουν κάνει άλλα LUG πιο πριν από εσένα με όχι και τόση επιτυχία. Κάνε άνοιγμα και σε άλλες διανομές. Γνωρίζω άτομα από τα μέρη σου που είναι χρήστες άλλων διανομών και πιθανό να μην βλέπουν την λίστα.

Επίσης μόλις συναντηθείτε, κάντε άνοιγμα στην κοινωνία με εκδηλώσεις, install fests κλπ. Έτσι θα μαζέψεις περισσότερο κόσμο που θα συνδράμει στην λειτουργία του LUG.

Ελπίζω να βοήθησα.
Στάθης

ΥΓ: Ότι χρειαστείτε από προωθητικό υλικό από openSUSE, ζητείστε μας.

Στις 16/10/2011 02:28 μμ, ο/η Johny Stilianakos έγραψε:
Ίσως το θέμα να είναι λίγο άκυρο αλλά, είμαι από Λακωνία και συγκεκριμένα
από το Γύθειο και ήθελα να βρω και μέσα από την λίστα email  χρήστες που
χρησιμοποιούν linux για την δημιουργία ενός  LAG μπορώ να φανταστώ κάτι στα
όρια της Λακωνίας.... ελπίζω κάποιος να μπορεί να με κατευθίνει και για
άλλες "πηγές χρηστών "

ευχαριστώ....
           -- Stilianakos Ioannis --
-- Computer and Network Technician --