Καλημέρα σε όλους,

Σε ubuntu 10.04 64bit, έχω το LibreOffice 3.4.3 και o Writer
παρουσιάζεται το εξής φαινόμενο: Δεν εκτυπώνει landscape! Aκόμα και με
τις ιδιότητες του εγγράφου γυρισμένες σε landscape, ο εκτυπωτής τυπώνει
portrait. Το ωραίο είναι ότι μετατρέποντας το έγγραφο σε  PDF και
ανοίγοντάς το με το document viewer εκτυπώνεται κανονικά.

Επίσης στο Calc, όταν θέλω να εκτυπώσω ενα συγκεκριμένο sheet ενός
αρχείου, και στις επιλογές εκτύπωσης επιλέξω "selected sheets" τα
εκτυπώνει όλα. Θα πρέπει να επιλέξω "pages" για να εκτυπώσω αυτό που
χρειάζομαι.

Και κάτι τελευταίο, άσχετο με το Office:
Όταν σε κάποιο αρχείο κάνω δεξί "κλικ" και επιλέγω "open with other
application",γιατί κάποιες εφαρμογές εμφανίζονται στη λίστα δύο ή και
παραπάνω φορές; Δεν είναι κάτι που εμποδίζει την λειτουργία του
συστήματος, περισσότερο οπτική είναι η ενόχληση.

Μπορεί κανείς να βοηθήσει με τα παραπάνω;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων