χεχε ntfs... είχα κάτι χρόνια να ακούσω για αυτό. Μάλιστα ήμουν σίγουρος ότι ήταν obsolete, αλλά μια ματιά στη wikipedia μου έδειξε ότι αποτελεί ακόμα το standard των windows. Θυμάμαι πάντως πόσο είχα χαρεί όταν γύρω στο 1999 είχα περάσει σε win2000 και είχα απαλλαγεί από το παλιό εκείνο fat...
οκ, άλλαξα σε ext4 και όλα είναι τέλεια τώρα - τελικά το NTFS είναι για σφαλιάρες...