2011/11/23 Johny Stilianakos <stilia.jo...@gmail.com>:
>  to simon ksereis kaneis pos egka8istate!????

Το έστειλες μόνο σε εμένα (την παθαίνω κι εγώ έτσι με το gmail συχνά,
θέλει να κάνεις "reply to all").

Ως προς την ερώτησή σου τώρα, μάλλον το μεταγλωττίζεις. Υπάρχει ένα
ppa αλλά από ότι ξέρω δεν έχει πακέτα για oneiric (τουλάχιστον όχι ακόμα).

Περισσότερες οδηγίες στη σελίδα:
http://www.simon-listens.org/wiki/index.php/Installation

Πάντως ακόμα και το simon είναι λίγο μπλέξιμο, π.χ., αν θέλεις να εκπαιδεύσεις
το ακουστικό μοντέλο που έχει (αγγλικά - βασισμένο στα δεδομένα του voxforge)
θα πρέπει να εγκαταστήσεις το HTK και μάλλον θα πρέπει να ξέρεις 1-2 πράγματα
από επεξεργασία φωνής / στατιστική ...

Χαιρετισμούς,
Παντελής