2011/12/12 George Christofis <geoch...@gmail.com>

> Καλησπέρα,
>
> πέραν του πακέτου
> βοήθειας<
> https://translations.launchpad.net/ubuntu-docs/oneiric/+pots/ubuntu-help/el/+translate?show=untranslated%20
> μεταφράζετε αυτό τον καιρό, ποια είναι τα σημαντικά πακέτα που
> χρειάζονται μετάφραση ; Υπάρχει κάποιος τρόπος να τα βρούμε ή μεταφράζουμε
> ότι βρεθεί μπροστά μας ;
>
> Όποιος μπορεί ας βοηθήσει γιατί είμαι νέος με τις μεταφράσεις και δεν
> μπορώ να κρίνω αν αυτό  που μεταφράζω είναι πρώτης προτεραιότητας ή όχι.
> [...]

Αυτό που μεταφράζουμε τώρα (Οδηγός χρήσης Ubuntu) προχωρά και απομένουν για
μετάφραση 714 (από σύνολο 2644) μηνύματα. Είναι μια κρίσιμη τεκμηρίωση και
θα είμαστε σε θέση να καθοδηγούμε τα νέα μέλη προς τον οδηγό χρήσης Ubuntu.

Έπειτα, αυτό που στοχεύουμε είναι το περιβάλλον εγκατάστασης του Ubuntu να
είναι πλήρως μεταφρασμένο στα ελληνικά, και ελεγμένο. Τον έλεγχο τον
κάνουμε εγκαθιστώντας μια έκδοση Alpha του Ubuntu 12.04 με επιλογή του
ελληνικού περιβάλλοντος. Την εγκατάσταση μπορούμε να την κάνουμε στο
VirtualBox, και αν θέλουμε, λαμβάνουμε στιγμιότυπα με τις προβληματικές
σελίδες. Δες παράδειγμα στο
https://picasaweb.google.com/111302781514539486856/Ubuntu1004Beta2LucidGreek

Το τρίτο βήμα είναι να μπούμε στο περιβάλλον Ubuntu με τα βασικά πακέτα.
Δουλεύουμε το περιβάλλον και καταγράφουμε αν υπάρχει κάτι αμετάφραστο ή
(ακόμα πιο σημαντικό) αν υπάρχει κάτι που θα μπορούσε να μεταφραστεί
καλύτερα.

Το τέταρτο βήμα είναι το Κέντρο λογισμικού. Εδώ υπάρχουν μια σειρά από
πακέτα, και η περιγραφή των πακέτων είναι κατά βάση στα Αγγλικά. Οπότε,
τουλάχιστον για τα δημοφιλή πακέτα θέλουμε να μεταφράσουμε τις περιγραφές
στα ελληνικά.

Από τα παραπάνω πακέτα, υπάρχουν κάποια που μεταφράζονται σε άλλα έργα,
όπως το έργο GNOME.
Για τώρα επικεντρωνόμαστε στα πακέτα που μεταφράζονται στο Launchpad, και
μια πρόχειρη λίστα τους είναι στο
http://wiki.ubuntu-gr.org/%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/UbuntuDownStreamPackages
Για περισσότερα μπορείς να δεις στο
https://wiki.ubuntu.com/Translations/KnowledgeBase
και συγκεκριμένα εκεί που αναφέρει για «Templates priority and lists of
Ubuntu specific
packages<https://wiki.ubuntu.com/Translations/TemplatesPriority>»,
όπου έχει την πλήρη λίστα των πακέτων.