Γεια και χαρά σε όλες και όλους.

Ως επισκέπτης, χθες, στο [hsgr] openSUSE 12.1 Release Party (Athens) και πέρα
από το απλό ευχαριστώ:

- Συγχαρητήρια στα παιδιά του openSUSE (ΑΤΗ και στους Βορειοελλαδίτες
παραστάτες τους). Το event ήταν πλούσιο σε όλα: άπειρα (για τα ταπεινά δεδομένα
μου) DVD με το OpenSUSE, 1 usb stick και 2 μπλουζάκια (κλήρωση), πολλά
αυτοκόλλητα και μερικές αφίσες ( ΚΕΛ ΕΜΠ έχεις λαμβάνειν ;-) ) και φυσικά
ΤΟΎΡΤΑ, η οποία παρότι σαύρας ήταν, εξαιρετικά εύγευστη.

- Μεγάλο Μπράβο στα παιδιά του hsgr, το οποίο πέρα από φιλόξενο, αποδείχθηκε
(και είναι) ο πιο δημιουργικός χώρος ελεύθερης ψηφιακής
δημιουργίας/(ανα-)κατασκευής στην Αθήνα. Όσοι δεν τον έχουν επισκεφτεί χάνουν.
Δείτε τα  event [ http://hackerspace.gr/wiki/Category:Events ], διαλέξτε και
επισκεφτείτε τον.

Καλή και Λέφτερη Χρονιά,
Ch Iossif

υγ.
OpenSUSEάδες στην foss.satm: παρότι δικαιολογημένη, η απουσία μπήκε ;-)