Ανεξάρτητα από το ποιος έχει δίκιο στη διένεξη, πιστεύω ότι η απόφαση του
Σίμου περί παραίτησης από την ομάδα gnome έχει παρθεί εν θερμώ. Εξάλλου το
gnome.gr και το ellak.gr είναι δύο διαφορετικά πράγματα.

Στις 17 Ιανουαρίου 2012 5:57 μ.μ., ο χρήστης Νίκος Αλμπανόπουλος <
niko...@freemail.gr> έγραψε:

> Στις 17/01/2012 04:28 μμ, ο/η Nikos Roussos έγραψε:
>
>  Μ' αυτό τον τρόπο υπάρχει ένας ενιαίος πλανήτης

> Ενώ ο Σίμος είπε
>

>  Παραιτούμαι από συντονιστής λόγω της συμπεριφοράς της Εταιρίας ΕΛ/ΛΑΚ (
>>
> Τα δύο αυτά δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα αληθή, ή κάνω λάθος;

Υ.Γ. μπορείτε να μου στείλετε ένα σύντομο μήνυμα στο:
http://twitter.com/#!/sdaliakopoulos
<http://twitter.com/#%21/sdaliakopoulos>Σταύρος Δαλιακόπουλος
Χρησιμοποιώ το Ubuntu Λίνουξ:
http://www.ubuntu-gr.org/