Γειά χαρά.

Όταν εκτελείται η εντολή telnet, η συσκευή-στόχος δείχνει μια προτροπή
(prompt). Για παράδειγμα, το Access Point μου λέει κάτι σαν:

[marios@czar ~]$ telnet 192.168.1.1
DD-WRT v24-sp2 voip (c) 2010 NewMedia-NET GmbH
Username:

ενώ το modem μου λέει κάτι σαν:

[mariosz@czar ~]$ telnet 192.168.2.1
Modem Brand 5.4.3.2.1
Login:

Θέλω να "αρπάξω" την έξοδο της εντολής telnet σε μια μεταβλήτη ενός script
σε Bash ή σε Expect, και να την χρησιμοποιήσω αργότερα. Έχω δοκιμάσει
αρκετά πράγματα σε Bash και Expect, χωρίς να κάνω αυτό που θέλω. Έχει
κανείς καμμιά καλύτερη ιδέα;

Αν υπάρχει και πρόταση που συμπεριλαμβάνει άλλη γλώσσα (Python, PHP, Perl ή
άλλη) είναι και πάλι αποδεκτή.

--
Marios Zindilis