2012/2/15 ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ <athmakrigian...@gmail.com>:
> Εμένα μου έκανε εντύπωση η γλώσσα
>
>   - *English (Australia)*
>
> πως γίνεται να είναι 100%    !!!!

Τα Αγγλικά (Αυστραλία) μεταφράζονται με μηχανικό τρόπο. Οι διαφορές
μεταξύ Αγγλικών ΗΠΑ και Αγγλικών Αυστραλίας είναι μικρές. Δε γνωρίζω
τις ιδιαιτερότητες, αν ήταν μεταξύ Αγγλικά ΗΠΑ + Αγγλικά ΗΒ, οι
διαφορές είναι σε π.χ. -zation → -sation, color→colour.
Οπότε εδώ δεν υπάρχει μεγάλο ζήτημα με δυσκολία.

2012/2/15 Marios Zindilis <mar...@zindilis.com>:

> Μου έκανε εντύπωση ότι στο 99% είναι και η γλώσσα Asturian, την οποία μιλούν
> περίπου 100.000 άνθρωποι ως πρώτη και άλλες 400.000 ως δεύτερη γλώσσα. Ίσως
> είναι η ομοιότητά της με τα Ισπανικά που ανεβάζει το ποσοστό τόσο ψηλά σε
> σχέση με τον πληθυσμό που την χρησιμοποιεί.

Βλέποντας τα μηνύματα στο π.χ.
http://l10n.gnome.org/POT/aisleriot.master/aisleriot.master.ast.po
παρατηρούμε ότι χρειάζεται κάποια δουλειά για τη μετατροπή από τα Ισπανικά.
Δε φαίνεται να είναι εφικτή η μηχανική μετατροπή.

Για την Αστουριανή γλώσσα υπάρχει ο σύλλογος Softastur,
http://es.wikipedia.org/wiki/Softastur (προειδοποίηση: ισπανικά)
που ξεκίνησε το 2002 και προχώρησε στη μετάφραση όλων των βασικών
πακέτων στην τοπική τους γλώσσα.
Ως σύλλογος είναι μη-κερδοσκοπικός και είναι κάτι που πρέπει να
θαυμάζουμε για τα αποτελέσματά του.
Αν είχαμε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα την τελευταία δεκαετία, θα είμασταν
σε πολύ καλύτερη κατάσταση.
Κατάφεραν να ολοκληρώσουν το Ubuntu 10.04 στα αστουριανά, οπότε είναι
επίσημη υποστηριζόμενη γλώσσα από τότε.

Για μας ξεκινούμε με το Ubuntu 12.04 ως πλήρως μεταφρασμένο στα Ελληνικά.