το LPI ισχύει και εκτός ελλάδας, δηλαδή είναι διεθνές υποθέτω. Θα το
σκεφτώ σοβαρά ;-)

το μόνο χαρτί που έχω από πληροφορική ειναι το ECDL.

Στις 11 Μαρτίου 2012 11:46 μ.μ., ο χρήστης Savvas Radevic
<vice...@gmail.com> έγραψε:

--

Υ.Γ. μπορείτε να μου στείλετε ένα σύντομο μήνυμα στο:
http://twitter.com/#!/sdaliakopoulos