.... Η λίστα μου το έκοψε το προηγούμενο, και καλά έκανε, γιατί βάρυνε
πολύ με τα screenshots, οπότε το ξαναστέλνω με links από το imagebin
μας... Συγγνώμη για το μεγάλο μέγεθος σε όσους λάβαν το προηγούμενο
email με τις εικόνες attached.

Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία! Είναι πολύ καλό να υπάρχει έτοιμο
ελληνικό iso για το 12.04.

Είχα αρχίσει πριν λίγους μήνες την ανάπτυξη ενός unity lens για
αναζήτηση στο forum της Ελληνικής κοινότητας του Ubuntu κατευθείαν από
το Dash. Στην παρούσα μορφή του είναι λειτουργικό, αλλά λόγω φόρτου
εργασίας δεν έχω βρει ακόμα το χρόνο να το τελειοποιήσω, να το
πακετάρω και να το διαθέσω. Δείτε αυτά τα screenshots για να
πάρετε μια ιδέα.

http://imagebin.ubuntu-gr.org/1332325720.png

http://imagebin.ubuntu-gr.org/1332325764.png

Σχετικά με την συνέχεια της ανάπτυξής του θα ήθελα να
ακόμα να:

1. Υλοποιήσω από τη μεριά του forum ένα xml/json search interface της
προκοπής για να καλεί το lense (τώρα καλεί το κανονικό search του
forum με ένα url argument για να παρακάμπτει το theme και να παίρνει
τα αποτελέσματα σε xml)
2. Προστεθούν φίλτρα με βάση τις κατηγορίες του φόρουμ.
3. Να εξελληνιστούν αγγλικά ονόματα κατηγοριών
4. Να μπούν αντίστοιχα εικονίδια για κάθε κατηγορία, αντί του ? .
5. Να πακεταριστεί σε deb.

Θα μπορούσε αυτό το lens να μπει στο ελληνικό ISO; Αν ναι, τότε είναι
ευκαιρία να βρω λίγο χρόνο να τελειώσω τις παραπάνω εκκρεμότητες
προκειμένου να συμπεριληφθεί. Υπάρχει κάποιο deadline που θα πρέπει να
είναι έτοιμο για να μπεί στο ISO;  Ακόμα, επειδή ο χρόνος μου είναι
κάπως πιεσμένος, αν κάποιος άλλος έχει όρεξη να το προχωρήσει μπορώ να
του στείλω τον κώδικα (1 python daemon και 2 config files είναι όλο κι
όλο) και να το αναλάβει αυτός.

2012/3/21 Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>:

> Accepted,
> https://github.com/ubuntu-gr/eradio-playlist-generator/commits/master

> Υπάρχει η δυνατότητα να βάλουμε αρχεία στον υποκατάλογο ~/Έγγραφα;
> Υπάρχουν οδηγοί που θα μπορούσαμε να βάλουμε.
> Για παράδειγμα, ένα .odt δύο σελίδων όπου περιγράφει την ελληνική
> διάταξη πληκτρολογίου.
> Ή να βάλουμε κάποια βίντεο από αυτά που έφτιαξε ο Κώστας Σαπαλίδης
> (http://www.youtube.com/user/kalaitsa) στο ~/Βίντεο/
>
> Σίμος

Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.
Hellenic Open University
and Research Academic Computer Technology Institute

Ubuntu-gr LoCo team member