2012/3/31 Sergey Tsabolov (aka linuxman) <serg...@greeklug.gr>:
> Από την μία θα έλεγα καλή ιδέα άλλα από την άλλη όχι, και θα πω γιατί .
> Γιατί να  το κάνουμε μόνο για Ubuntu και όχι γενικά για ΕΛ/ΛΑΚ  και άλλες
> διανομές ( και εγώ έχω Ubuntu σαν βασικό , όμως κάποιοι άλλη όχι )

Ναι το "Ubuntu" ήταν μόνο επειδή το email απευθυνόταν σε αυτή τη λίστα.
Αυτό που εννοούσα ήταν "Linux/LibreOffice" απλά πρέπει το baseline να βασίζεται
σε μία διανομή που να παραμείνει σταθερή για κάποια χρόνια (ώστε να μην υπάρχει
μεγάλο maintainance effort) δηλ. μάλλον Ubuntu LTS / Centos κλπ.

> Δηλαδή τι το ποιο απλό να γίνει  σε Web Based  Platform , κάτι ανάλογο που
> έχουν κάνει για LPI και ορισμένες άλλες εξετάσεις στο εξωτερικό .
> Αυτό που χρειάζεται είναι ένα Browser ασχέτως τι ΛΣ έχεις.

Αυτό δε δουλεύει στη συγκεκριμένη περίπτωση αν θέλεις "in application testing".

Στα υπόλοιπα θα απαντήσω αργότερα :)

Χαιρετισμούς,
Παντελής